Чуркаган кыз. Архивдик сүрөт

Адистер арыктоо үчүн канча убакыт жөө басуу керектигин айтышты

1188
Адистердин айтымында, арыктоо үчүн туура тамактануу жетишсиз.

БИШКЕК, 17-апр. — Sputnik. Жөө басуу адамды кыйнабайт жана ашыкча салмактан арылуунун эң сонун ыкмасы экенин "Медикфорум" басылмасы жазды.

Адистердин айтымында, арыктоо үчүн туура тамактануу жетишсиз, кандай гана диета болбосун аны сөзсүз түрдө машыгуу менен толукташ керек.

Ашыкча салмактан арылуу үчүн жеген калория короткон калориядан аз болушу кажет. Мисалы, бир жумада бир килограммга чейин арыктоо үчүн күнүнө 500-1000 калорийге чейин азайтуу керек.

1,6 чакырымды кадимки темп менен басып өткөндө 100 калорий коройт. Эгер темпиңизди бир аз тездетип же өйдөнү көздөй бассаңыз, калория көп кетиресиз. Андыктан ыкчам темп менен 30 мүнөт бассаңыз, 100-300 калорийге чейин кетире аласыз.

Сезилерлик жыйынтык болуш үчүн күнүнө 30 мүнөттөн 90 мүнөткө чейин сейилдөө керек.

1188
Белгилер:
диета, медицина, ден соолук
Тема боюнча
Дарыгерлер: башты жумасына эки ирет гана жууш керек
Окумуштуулар ачка болуунун пайдасын далилдешти