Кишилер алкоголь ичимдиктер менен. Архив

Тез мас болот. Ысыкта ичимдик ичүүнүн кошумча зыяны айтылды

125
(жаңыланган 09:04 09.07.2020)
Эгер ысыкта алкоголдон баш тарта албасаңыз, анда газы жок, жеңил алкоголдук суусундуктарды тандаңыз.

БИШКЕК, 9-июл. — Sputnik. Ысыкта ичимдик ичүү өтө зыян. Анын кооптуу жактары тууралуу Sputnik радиосуна психиатр-нарколог Алексей Казанцев айтып бергендигин РИА Новости жазды.

Адистин айтымында, ысыкта алкоголдук ичимдик ичүү, болгондо да өтө ашыкча ичип алуу ден соолукту бир топ жабыркатат. Анын үстүнө азыраак көлөмгө эле адам мас болуп калат.

"Сидр менен сыра аз газдалган жеңил алкоголдук ичимдиктерге кирет. Булар ашказанга бат сиңип, андан адам эрте эле мас болуп калат. Ал эми шекер кошулган вино жана ар кандай алкоголдук коктейлдер организмден көпкө чейин тарабайт", — деди Казанцев.

Мындан тышкары, ичип алган адам кырсыктап же бир жерин кокустатып алуусу толук мүмкүн.

Ден соолукка зыяны көп спирт ичимдиги аталды

Эгер ысыкта алкоголдон баш тарта албасаңыз, анда газы жок, жеңил алкоголдук суусундуктарды тандаңыз.

"Ага муз же муздак суу аралаштыруу керек. Ал үчүн күн чакчайып тийген жерде эмес, үстү жабык жайда жана кечкурун отурган оң", — деди Казанцев.

Ал эми эң башкысы, ысык болобу, суук болобу, ичкиликти ченеми менен ичкенди билүү керек.

125
Белгилер:
ичимдик, суу, алкоголь, ысык, күн
Тема боюнча
Көңүлдү көтөрүп, иммунитетти бекемдөөгө шоколад сунушталды
Уктап жаткан кыз. Архив

Дем алуу көнүгүүсүн жасап бир мүнөттө уктап калса болот. Адистин кеңеши

5
Көнүгүү жасагандан тышкары уктаар алдында тамак, кофе ичпеш керек, ошондой эле гаджеттерди алысыраак коюу сунушталган.

БИШКЕК, 28-фев. — Sputnik. Дем алуу көнүгүүсүн жасап бир мүнөттө уктап калса болорун Аризон университетинин (АКШ) интеграциялык медицина боюнча адиси Эндрю Вайлга таянып Daily Mirror жазды.

Адис сунуштаган ыкма "4–7–8" деп аталып, терең жана бирдей ыргакта дем алуу бир эле мүнөттүн ичинде уктап калууга жардам берет. Муну Индияда йога менен машыккандар колдонуп жүрөт.

"Түндө ойгонуп кеткенде дагы ушул көнүгүүнү жасап уктап калса болот", — деген Вейл.

Мурун менен төрт секунд жай дем алып, аны жети секунд кармап, сегиз секундда демди чыгарып салуу керек. Муну уктап калгыча кайталоо зарыл. Бул дем алуу көнүгүүсү чыңалуудан арылууга да жардам берет. Адис ыкманы бир жасап таштап койбой кайталап туруу керектигин айткан.

Көнүгүү жасагандан тышкары уктаар алдында тамак, кофе ичпеш керек, ошондой эле гаджеттерди алысыраак коюу сунушталган.

5
Белгилер:
кеңеш, көнүгүү, уйку
Тема боюнча
COVID-19дан кийин мээни кантип калыбына келтирүү керек? Неврологдун кеңеши
Рактын этибар албаган беш белгиси аталды
Бутакта конуп турган чымчык. Архив

Жаздын биринчи күнүнө карата аба ырайы

21
Дүйшөмбүгө караган түнү жаан-чачын күтүлбөйт. Өлкө аймагында жолдор тоңголок, тайгак болот. Батыштан соккон шамалдын ылдамдыгы секундасына 4-9 метрге жетет.

БИШКЕК, 28-фев. — Sputnik. 1-мартта күндүз республика боюнча күн ачык болот. Бул тууралуу Кыргызгидромет маалымдады.

Абанын температурасы Чүй, Талас, Ош, Жалал-Абад жана Баткен облустарында +8..+13, Ысык-Көлдө +2...+7, Нарын жергесинде -3...+2 градус болот.

Бул күнү термометр Бишкекте +8...+10, Ошто +10...+12 градуска көтөрүлөт.

21
Белгилер:
Кыргызстан, аба ырайы
Тема боюнча
Күн качан жылыйт? Жаздын алгачкы жумасына карата аба ырайы